Prowadzenie ksiąg rachunkowych

Prowadzimy ewidencje księgowe w formie ksiąg rachunkowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji ryczałtowych. Ewidencja księgowa każdej firmy to wgląd w jej kondycję finansową. Przy współpracy z klientami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami dostosowujemy tak ewidencje księgowe, aby nasi klienci uzyskiwali jak najwięcej kluczowych dla nich informacji.

Dokumenty księgowe przekazywane są nam albo w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy SaldeoSMART lub w formie papierowej, a następnie wprowadzane do systemu księgowego Comarch ERP Optima

Dzięki dostosowaniu ewidencji księgowej do indywidualnych potrzeb klienta bez problemu przekazujemy informacje o marżach na poszczególnych produktach lub usługach oraz przygotowujemy szczegółowe raporty dla kadry zarządzającej. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jak przygotować i prowadzić księgi na potrzeby rozliczeń dotacji i grantów oraz badania ksiąg przez biegłych rewidentów.

Nasi księgowi posiadają doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowych dla rozmaitych form działalności gospodarczej. Jeśli chcecie Państwo, aby księgowość Waszej firmy służyła Wam do weryfikacji i rozwoju rentowności i nie była tylko obowiązkiem ustawowym, to zapraszamy do kontaktu.

Nasi eksperci

Agata Śmidowicz-Puziak

Założyciel Kancelarii. Doradca podatkowy

Agata Śmidowicz-Puziak
Renata Kosakowska

Specjalista ds. Księgowości i Podatków

Renata Kosakowska
Zobacz cały zespół